måndag 31 augusti 2009

Snart bär det iväg!

Sitter nu och kollar på en serie på Channel 131 och ska åka till bussen om ett tag. D är påväg in till stan nu för att ta samma buss som mig tillbaka till Eskilstuna. Gulligt or what? Fick låna en mp3 av mamma så att jag slipper dö påväg dit utan att ha någonting bra att lyssna på. Packade den full med rock och lite pop. Åh, musikhimmelriket! Vet egentligen inte varför jag skriver eftersom att jag bara babblar på utan någon som helst innebörd. Ikväll så ska jag och min man käka god mat och gulla. Perfekt ju. Ska nog köpa ett par coola örhängen som jag hittade på Ur och penn i fredags. Kan visa dem när jag köpt dem/om jag köpt dem. De kostar ju bara 39 spänn så det är knappast så att det suger ut alla mina pengar ur plånboken.

Ska dubbelkolla allt snart så att jag har med mig det viktigaste som underkläder, långärmade eftersom att det börjar bli kallt, smink osv. Även Ipren och Mucoangin lär gå åt. Om det tar slut idag så får jag gå ner till Apoteket imorgon och fylla på lagret. Fast hostan har gett med sig ganska bra nu. Kommer nog sova otroligt gott inatt eftersom att jag ska sova bredvid D. Han gör mig alltid lugn så jag sover alltid bra när jag är med honom. Och alltid när jag ska sova ensam så tar det flera timmar för mig att somna. Rätt så sjukt egentligen.. Nåväl, dags att bege sig snart. Ska kolla klart på serien sen drar jag!

Inga kommentarer: