lördag 22 augusti 2009

Lördag!


Jag och morsan åkte till Willys och handlade lite förut. Jag skulle bara ha boken men kom ut med lite godis också. Det är trots allt lördag och då måste jag ha lite godis! Mamma håller på att laga mat. Det blir kålpudding! Vi passar på när min syster inte är hemma. Hon mådde inte så bra efter att ha ätit det för några år sedan. Jag blir alltid så nostalgisk när jag äter kålpudding för det påminner så mycket om farmor och farfar. Det var ju sådan gammaldags mat man åt när man åkte och hälsade på dom. Farmor var bäst i hela världen på att baka, det minns jag väl. Jag skulle kunna döda för att kunna göra chokladkakor med pärlsocker lika bra som henne.

Nu har jag boken Heroin diaries! Den ska jag läsa idag. Men innan det så måste jag se klart alla avsnitt av Gossip girl. Jag har några stycken kvar. Sedan ska jag hitta någon annan bra serie som jag kan nöta tills imorgon. Måste se till att ta en eftermiddagslur också. Jag är såå trött idag! Men det kommer framåt eftermiddagen. Nu ska jag fortsätta nöta Gossip girl och vänta på maten. Min mage skriker!

Inga kommentarer: