tisdag 11 augusti 2009

Eskilstuna imorgon.


Nu vill jag att det ska bli onsdag. Då ska vi till Eskilstuna och jag ska hitta en klänning till bröllopet. Vi ska även övernatta där! Fan vad bra det kommer bli. Sitter fortfarande i Högsjö men jag ska åka hem om cirka två timmar. Jag vill såklart inte åka hem men jag är så illa tvungen. Jag skulle kunna stanna här tills imorgon när vi ska åka till Eskilstuna vid halv fyra men jag skulle ändå behöva åka hem och få med mig lite mer kläder och ta en välbehövlig dusch.

Blir alltid så depp när jag ska åka hem och jag försöker att inte tänka på det men jag är så otroligt sällskapssjuk. Icke bra! D sitter nu och spelar något krigsspel. Det intresserar inte mig speciellt mycket direkt.. Nu ska jag lägga mig i sängen och sova tills jag dör!

Inga kommentarer: