söndag 30 augusti 2009

Söndag, ackack..


Klockan är lite över tre på eftermiddagen och jag känner mig som en vandrande zombie. Sov så illa inatt pga att jag har hostat sönder mina lungor så att de värker ordentligt mycket idag. Det gör jätteont! Vaknade vid tio och la mig direkt efter och försökte sova vidare. Sov i två timmar till och det räckte bra för mig. Ska nog ta en tupplur på eftermiddagen också. Det märks verkligen att jag är sjuk, känner mig som en påse deg. Ska kika på Män som hatar kvinnor sedan. Hoppas att den är förbaskat bra!

Jag ska ligga hemma och sova hela kvällen och det ska bli så jävla skönt. Men det är så jobbigt att jag har så svårt för att somna eftersom att jag bara ligger och hostar, det gör så förbannat ont! Det är förbaskat synd att Apoteket inte har öppet idag, skulle gott och väl behöva lite Muconangin. Men det får väl ta och vänta! Kan köpa det imorgon om det kniper.

D kommer hit imorgonbitti och umgås med mig vilket jag inte tycker är annat än rätt. Han kunde inte komma hit idag eftersom att han ska åka till Eskilstuna ikväll och sova där. Men han kommer som sagt imorgon och jag längtar! Han kommer väl krypa ner i sängen när jag ligger och sussar så fint. Men väcker han mig så kommer han få en käftsmäll. Kommer förmodligen inte kunna sova inatt heller så jag behöver all sömn jag kan få!

Nu ska jag fortsätta konversera på übertråkiga msn och sedan kolla på film.

Inga kommentarer: