lördag 29 augusti 2009

Oväntat.


Klockan är halv två på natten och jag ska snart hoppa i bingen. Men tänkte först berätta om vad jag har haft för mig idag. Jag har varit hostig som fan och inte känt mig helt hundra men jag, storasyster, Hink och papa åkte iväg till Eskilstuna för att se Love and Duct tape och de var för jävla bra må jag säga! Sångaren är tiptop, gitarristerna äger, keybordisten rör sig som om det inte vore någon morgondag, blåskillen rockade på som bara fan, basisten så grymt skön ut hela tiden och trummisen slog på trummorna som om det gällde liv och död. Såg dem sist i höstas och det var sådan otrolig skillnad. De var så jävla mycket bättre den här gången! Ja hujedamig.. De var otroligt jävla duktiga.

När vi kom hem från Eskilstuna vid elva ungefär med Mcdonaldskäk i högsta hugg så kollade vi på film. Det blev The boat that rocked som vi hyrde tidigare ikväll. Rekommenderar den varmt! Det är sällan det görs bra filmer numera och den var faktiskt jävligt bra! Jag gillade den grymt mycket. Så de som inte har sett den ännu bör se den. Den är amazing!

Ja snart ska jag hoppa i bingen och sova helt ensam. Jag gillar det inte, må jag säga. Jag är så jävla van vid att sova med grabben så det känns underligt att sova hemma. Men nu slipper jag ligga bredvid någon som går upp mitt i natten och pissar fjorton gånger. Hallelujah! Antar att det finns något positivt med allt. Träffar fanskapet på måndag igen. Han är på Skogsröjet nu och jag hoppas att han har haft riktigt kul ikväll. Funderar på att ringa och väcka honom kl sju på morgonen, huehue! Tror någon kommer vara jävligt bakis då iallafall. Shit happens.

Dags för bingen. Måste smälta denna otroligt braiga dag!

Inga kommentarer: