fredag 7 augusti 2009

En vanlig fredagskväll.

Klockan är nu lite över två på natten och jag är hemma hos D med han och Tommie! Vi ser på Borat just nu och det är otroligt skönt att inte göra något speciellt egentligen. Idag så har jag gullat med min grabb och sedan kollat på när de har badat hela två gånger. Jag höll mig på det torra och fick tillbaka lite av den färgen som jag har förlorat under tiden som det har varit så molnigt och fult ute. Nu är solen tillbaka och det är otroligt skönt! Imorgon så ska jag hem till Katrineholm och på söndag så är det dags att bege sig igen då vi ska hem till D's nya lägenhet i Eskilstuna! Det ska bli otroligt kul att åka dit och få dona och inreda lite kanske. Men det bästa av allt: jag har D helt för mig själv och då kan ingen ta honom ifrån mig. Min underbara! Det ska bli kul att han ska få sitt egna ställe som är bara hans. Förstå att kunnma få sin egen lägenhet vid arton års ålder, det är absolut inte dåligt! Han har en riktig tur den lyckosten.

Nu ska jag lägga mig bredvid hjärtat och kolla klart på Borat. Sedan så ska jag försöka få lite sömn. Imorgon så ska jag sova i min egen säng och det ska bli skönt. Inte för att jag ogillar att sova här men min säng är förbannat härlig att sova i. Dags att sluta skriva och bege sig mot tha bed. Gonatt!

Inga kommentarer: