tisdag 1 september 2009

Glasögon.


Sitter i Eskilstuna och D spelar gitarr så jag passar på att uppdatera bloggen lite. Klockan är snart åtta och då ska jag kolla på en dokumentär om en kvinna som fick sexlingar och sedan åttlingar! Det är helt sjukt. Vilka otroliga gener hon eller hennes man måste ha. Jag har inte gjort något speciellt idag förutom att vakna, handla, laga mat, diska osv. Vi tog en liten promenad till ån och satte oss förut. Det var riktigt skönt. Fast solen gick precis ner så det blev lite kyligt efter ett tag. Nu är det ju september och officiellt höst.. Det känns som att det skulle behövas en månad till med sommar! Det skulle vara alldeles underbart. Men det jag gillar med hösten är alla mysiga halsdukar och att solen går ner så pass tidigt så att det är kolsvart ute vid klockan sex på kvällen. Då kan man dricka té och tända några ljus. Nu längtar jag nästan lite. Fast jag ska suga in den lilla gnuttan av sommaren som är kvar. Om några veckor kommer det bli kallt ute och snart blir man tvunegn att dra fram dunjackan. Jag längtar inte.

Imorgon så ska jag försöka ta mig till Tuna park och testa skor. Då måste jag låna D's cykel och måste alltså göra det när han kommer hem från skolan. Han slutar väl runt ett så jag får dra runt här hemma under tiden. Brukar ha så jävla tråkigt när han inte är här och det suger verkligen. Men han går inte i skolan speciellt länge så jag dör inte.

Inga kommentarer: