torsdag 20 augusti 2009

Uttråkad..

Ja, jag är så jävla uttråkad så det är inte sant. Har suttit och kollat på Gossip girl nästan hela dagen och det börjar kännas lite enformigt. Jag känner mig socialt handikappad och skulle vilja gå ut och träffa lite människor. Det finns trots allt andra utanför min familj och jag vill träffa mina vänner.. Imorgon så är det fredag och det kanske blir utgång. Men eftersom att jag ska upp klockan sex på morgonen så kommer jag bli tvungen att lägga mig tidigt om jag vill överleva helgen. Jag känner inte för att vända på dygnet eller knasa till det för mig. Nu när D ska börja skolan i Eskilstuna (jag är så jävla stolt över honom) så kommer jag bli tvungen att gå upp när han gör det. Jag ska äta frukost med honom varje morgon då jag är där och se till så att han pallrar sig iväg till skolan. Vi har båda haft en historia inom skolk av helt skilda anledningar. Han var lat och jag mådde/mår skit så det är skillnad. Men det är bäst att jag hjälper honom! Det vore suveränt om han faktiskt bara behöver gå ett år i skolan och slippa att gå två extra år. Ju mer han pluggar och sätter fram fötterna, desto snabbare blir han av med det.

Pratade lite med D på msn tidigare ikväll. Åh, hjärtat bultade hårt som fan när jag såg att han loggade in. Det känns som att jag är nyförälskad och killen jag precis har blivit involverad med loggar in och hela jag hoppar av lycka. Nu får jag äntligen prata med honom! Tyvärr så blev det inget långt samtal.. Han var tvungen att kila iväg så att hans lillasyster kunde sitta vid datorn på internetcafét. Attans för småsyskon. Jag är glad att jag inte har några egna, jag nöjer mig bra med att vara yngst i syskonskaran bestående av sex barn!

Dags att dra på ett till avsnitt med Gossip girl. Sedan ska jag poppa lite popcorn och slappa järnet. Det blir nog en lång arbetsdag imorgon eftersom att jag missade att jobba idag då min mensvärk jävlas med mig ständigt. Ohwell, dags att fixa popcorn! Om jag inte skriver mer ikväll så blir det imorgon. Tjarrå!

Inga kommentarer: