tisdag 25 augusti 2009

There's no hero in heroin.


Klockan är 13.50 och om cirka en timma så bär det av till Sussie för klippning! Mitt hår känns slitet och det jag klippte kort på sidan i juni har vuxit ut och blivit långt så det ska bort! Denna gång kanske jag vågar mig på rakat? Vi får se. Efter klippningen så ska tillbaka till Eskilstuna och jag kommer fram typ vid sex ikväll och då är det raka vägen ner till alla affärer för att köpa skinnjacka. Jag hittade en fin på Cubus och jag ska dra med mig D så att han kan hjälpa mig att avgöra om den är bra eller inte. Han är expert på skinnjackor, minsann.

Jag har precis käkat lite flingor och jag väntar på att mamma kommer hem. Jag hoppas att hon hinner komma hem så att hon kan följa med när jag klipper mig. Det är alltid bra att ha med sig någon som säger vad den tycker. Och det känns som att jag ständigt är i behov av en person som säger vad den tycker och tänker. En extra hjärna, liksom.

Nu ska jag plocka ner lite skit i min tygpåse och sedan vänta på att tiden ska gå.. Jag hatar att vänta!

Inga kommentarer: