torsdag 20 augusti 2009

New sholas!


Sitter nu och ser på Gossip girl som jag har gjort sedan igår. Jag har förstås sovit emellanåt. Ätit också såklart. Åkte till Valla med morsan för att möta upp farsan och brorsan. Vi käkade chili con carne och sedan bar det iväg mot Willys. Först gick jag in på Intersport och mamma köpte ett par tokfina skor till mig. Ett par Converseliknande, från Firefly. De kostade 75 riksdaler och det var ingen stor slant. Jag har velat haft ett par av dessa hela sommaren. Skulle ha köpt ett par på Belle's i början av sommaren för 199 kr men det var rackarns tur att jag aldrig gjorde det! Nu fick jag ju dessa betydligt billigare.

Jag är så otorligt sugen på att köpa en skinnjacka. Hittade en tokfin på H&M för 499 kr men den fanns inte i min storlek. Jag ska jobba imorgon men det kommer inte räcka till eftersom att det kommer kosta att äta och sådant när jag är hemma hos D i Eskilstuna. Då finns det inga föräldrar där som handlar mat åt oss så det får vi hålla med själva. Men när jag har jobbat tillräckligt mycket så ska jag bannemig köpa en snygg skinnjacka i mc-modell! Drömt om en sådan ganska länge nu, vore fett att ha en.

Nu ska jag fortsätta se på Gossip girl och dricka Fun light apelsin. Min nya drog, så att säga. Tjillevipp!

Inga kommentarer: