tisdag 18 augusti 2009

Trist..

Nu är jag hemma efter en glamourös dag i skogen som bestod av: lite jobb, mycket gråta. Att jag inte kan sluta vara så förbannat sentimental hela tiden. Det suger. Anywho, imorgon så ska jag på möte i skolan. Det handlar om att jag ska skriva ut mig från gymnasiet. Jag tycker det är tråkigt att jag inte kommer få träffa mina vänner varje dag men jag har aldrig känt mig så illa till mods som på Duveholm. Det har ingenting med skolan att göra, ingenting med människorna men jag kände mig bara så jävla felplacerad där. Jag har inte lust att gå igenom samma procedur med att träffa en helt ny klass igen. Hösten, vintern och våren ska helt handla om att jag ska bli tiptop igen! Kan knappt minnas sist jag mådde riktigt skitbra.

Sedan D flydde landet så har jag mått sådär. I söndags så grät jag nonstop, igår så mådde jag relativt bra och klarade dagen utan tårar och idag sprack det totalt för mig. Vi var ute och jobbade och jag satte mig i bilen och började stortjuta. Morsan blev såklart orolig och frågade var det var. Det enda jag kunde säga var: jag har skitont i magen och jag saknar Dennis så jävla mycket. Min mamma måste tycka att jag är helt trög som sätter mig i en bil och stortjuter mitt i jobbpasset, mitt ute i skogen. Som tur är så är hon alltid förstående. Så jag satt i bilen i ungefär en timma och sedan gick jag ut och målade några träd och sedan stamkvistade jag lite till. Det blev lite pengar iallafall. Och nu när det inte blir något jobb imorgon så måste jag ge järnet på torsdag och fredag. Här ska det fan fås in pengar!

Nu ska jag slappa lite. Kolla på film, skicka iväg ett sms till D som ligger och glassar på någon vit och fin strand på Kreta as we speak. Jag kan inte låta bli att vara lite avis. Jag vill också bli brun, äta glass hela dagarna och dricka tonvis med cola i värmen. Fubb!

Inga kommentarer: