måndag 17 augusti 2009

Jobb imorgon!

Your sex is on fire.

Nu har jag precis kollat klart på Rainmaker och den filmen rör mig lika mycket varje gång. Snart så ska jag knalla ner till källaren och träna lite på crosstrainern. Sedan ska jag duscha och ta itu med lite tvätt. Idag så har det känts relativt bra att vara ensam. Det har inte varit tiptop men jag har inte grinat så som jag gjorde hela dagen igår. Det kanske är så att jag behöver träna på att vara ensam och inte bryta ihop så fort jag inte har D runt mig. Det är sådant som jag får ta och grubbla på och hoppas att det ger resultat.

Imorgon så är det jobb som gäller. Jag ska gå upp klockan sex imorgonbitti och det passar mig ganska bra. Det ska bli kul att jobba faktiskt! Att få komma ut i skogen och kämpa för att få lite cash gör mig gott. Man känner sig alltid så stolt efter att man har jobbat arslet av sig hela veckan och sedan får löning. Jag gillar doften av money. Jag tjänar 60 kr i timmen vilket kan bli ganska mycket om man jobbar mellan 6-8 timmar varje dag. Sedan kan jag ta lite rast när jag känner att det blir för kämpigt. Jag lär få sitta ner en stund imorgon eftersom att jag har mens och lär får en rejäl mensvärk imorgon. Som tur är så har jag mina tabletter som underlättar det hela!

Jag smsade lite med D förut och han skulle snart bege sig in mot "stan" vilket jag antar är centrum i det området. Jag vet inte riktigt vilket ställe de bor på men det är iallafall på Kreta. Så mycket vet jag. Jag är så otroligt vetande, hörni! Hans tröja ligger och doftar parfym här bredvid mig och det doftar riktigt gott. Hans parfym är som en drog för mig. Den luktar riktigt så som killar ska göra. Jag tror att det är Armani om jag inte minns fel.

Nu ska jag bege mig ner i källaren och träna lite. Jag känner mig så otroligt stel! Efter det så ska jag försöka få med mamma till affären så att vi kan handla lite mat till ikväll. Jag är så otroligt sugen på sallad så det är sjukt! Det skulle sitta så fint i min lilla mage. Dags att gå. Ciao!

Inga kommentarer: