måndag 3 augusti 2009

Trött gånger tusen.

Nyss hemkommen till Högsjö efter att ha varit i Eskilstuna över dagen. D hämtade ut sin nyckel till sin nya lägenhet sen så bar vi in lite grejer som han behöver när han ska bo där. Resten ska flyttas på söndag. Det kommer nog bli fina firren skulle jag tro. Jag köpte en jacka på Gina tricot. En snygg MC-inspirerad sådan i tyg och inte skinn. Skitskön att ha på sig och den nästan smeker huden. Ett riktigt bra köp och den kan jag rekommendera till de som vill ha en tunn men tuff jacka som passar nu på sensommaren. 299 pix gick den på, inte så farligt tycker jag.

Ikväll så ska D repa som vanligt och jag ska bara sitta och glo. Jag får väl klämma på en bra film eller liknande. Eller bara zappa mellan kanalerna på tvn. Det funkar ju det med.

Time to go!

Inga kommentarer: