måndag 17 augusti 2009

Jag hatar tandläkare..

Usch, idag så ska jag till tandläkaren och laga en tand som är lite större än vad den ska vara. Och hur ska de göra för att få den mindre? Ska de slipa ner hela skiten? Nä fyfan, jag vågar inte ens tänka på allt fuffens de kan göra med mina stackars små tänder.. Jag har precis vaknat och är rädd för mitt liv. Idag så är det dags för röda faran som jag inte haft på flera månader pga att jag har skjutit upp den. Eftersom att jag käkar p-piller så känns det bekvämt för mig. Så nu är det alltså dags. Jag sitter här med mina smärtstillande och är redo för smärtan som kommer äta upp mig. Så jag kommer förmodligen vara på dåligt humör den här veckan. Det brukar lätt bli så.

Idag är andra dagen utan D och det känns fortfarande tufft men jag dör inte. Jag tänkte att jag skulle göra något gulligt för honom när han kommer hem. Jag åker till hans lägenhet i Eskilstuna några timmar innan han kommer hem. Jag tänkte att det skulle vara en överraskning bara det men jag var tvungen att ha hans nycklar för att komma in så där förstördes det. Nåväl! Jag tänkte att jag kanske skulle laga mat, köpa lite godis och fixa fram en film eller så. Tyvärr så har han ingen DVD i sin lägenhet så det får bli någon annan gång det också. Vad kan man då hitta på? Hjälp!

Nu ska jag ner till köket och plundra kylskåpet. Jag måste få i mig ordentligt med frukost så att jag klarar av att vara hos tandläkaren. Jag har ingen skräck eller så men jag pallar bara inte smära så värst. Får helt enkelt be om maximal bedövning, hihi.

Inga kommentarer: