tisdag 11 augusti 2009

Klänningsjakt!

Klänning från Gina tricot.
Den skulle väl passa perfekt för bröllop?

Nu har jag precis kommit hem från Willys. Jag fick med mig en fet cola hem samt en såndär karta med smaskiga små karameller i. De kommer vara slut inom en kvart, jag lovar. Nu tänkte jag kika lite på vissa hemsidor efter en snygg klänning som jag kan ha på lördag. Om inte annat så hittar jag lite inspiration som är välbehövligt just nu. Vad passar till ett bröllop? Vad passar INTE till ett bröllop? Vad är do's and don'ts? Livet är bra tufft och jag vet inte vad fanken jag ska leta efter.

Jag har dock hittat en jättesöt klänning som finns på Gina tricot som jag funderar skarpt på att köpa om den finns i Eskilstuna. Och om den finns så måste den finnas i min storlek annars dör jag. Rosa brukar inte passa mig men om jag matchar med ett snyggt diadem och ett par riviga örhängen så blir det säkert perfekt. Som tur är så ska jag ju till Eskilstuna som sagt. Det känns som att allt kommer så jävla lägligt nu så det är nästan störigt. Men det är bra!

Inga kommentarer: