lördag 22 augusti 2009

En trött lördag.


Det känns som att jag hela tiden skriver om hur jävla trött jag är. Men idag så har jag en riktigt bra anledning. Jag träffade Josefin på Willys igår och hon frågade om jag ville följa med ut till vildmarken på kräftskiva. Så det var bara att åka hem, byta om och fixa till sig lite. Jag fick sminka mig i bilen, annars hade jag aldrig hunnit. Så jag hann lagom dit innan bussen skulle åka. När vi kom dit så stekte Josefin kött och värmde makaroner. Sen så smakade jag en kräfta men jag orkar inte skala de där jävlarna. Det tar ju sådan tid och man blir ännu mer hungrig ju.

Jag tog bussen från Vingåker 0:55 och var framme i stan 1:25. Jag var helt genomsur när jag kom hem och slängde av mig mina blöta kläder och tog på mig min morgonrock istället. Det var gosig och framför allt torr så jag tog den istället. Mucho skönt! Jag tog lite käk eftersom att min mage bara skrek efter mat. Efter det så slocknade jag i sängen som ett litet barn. Klockan var då 3:00 ungefär. Vaknade nyligen av att pappa pratade i telefon i rummet intill. Jag vill bara sova vidare. Helst tills imorgon för då kommer Ebbapebba, Andreas och Cia hit och fikar. Sedan på kvällen så åker jag till min älskling! Förstå vad jag har längtat efter honom. Det är nästan så att jag är nära på att spricka!

Idag så känner jag egentligen inte för att göra någonting.. Jag känner mig som en klump smör som bara är där. Jag ska försöka hitta på någonting när jag inte är så förbannat jävla trött. Om jag lägger mig en liten stund till så kanske jag blir piggare, eller inte. Jag vet inte! Hur som.. Ska iallafall dra med mamma ner på stan. Jag har inte gått på stan i Katrineholm på evigheter så jag tänkte kolla lite.

Inga kommentarer: