lördag 1 augusti 2009

Ensamt men skönt.

Jag sitter i Högsjö och D åkte precis härifrån. Han ska in till stan och partaja så jag blir ensam hemma i hans källare ikväll. Skönt som bara den! Då ska jag bara se på film och slappa. Kanske äta upp min skål med godis och dricka cola. Det vanliga när man är ensam och när man ser en bra film. Ska försöka att hålla mig vaken tills D kommer tillbaka. Får se hur det går med den saken. Men det ska jag og kunna klara minsann. Vi sov till

Vi tog en liten promenix förut. Köpte glass och satte oss i en lekpark och klättrade lite i klätterställningen. Det var mysigt. Jag satt i solen medans D höll si gi skuggan som vanligt. När det väl är sol ute så är klart att man tar vara på det. Det vore kul om det skulle vara så pass bra väder så att man skulle kunna bada och sola. Men jag antar att det inte blir av på bra länge. Det vore ju för bra för att vara sant! När man lever i Sverige så får man vara van vid att det är skitdåligt väder. Sol kommer lite då och då. Då njuter jag som bara den!

Nu ska jag se på The love guru och käka godis. Mumma!

Inga kommentarer: