onsdag 19 augusti 2009

Sista chansen.

Det här är absolut sista gången som jag kommer tampas med det här. Jag ska inte behöva tävla mot någon om att behålla någon jag älskar. Jag är så trött på att dras fram och tillbaka med den här skiten. Vad ska jag göra för att det ska försvinna? Allt detta gör så att det värsta av mig kommer ut och jag blir en riktigt otrevlig person. Jag blir någon jag skulle hata om jag skulle möta någon av den sorten. Eftersom att det här inte verkar ge med sig överhuvudtaget så tänker jag inte kämpa mer. Jag tänker låta det här vara. Om det är så att det hela ändras så blir det väl så men jag tänker inte sitta här och bara vänta på att det ska hända. Jag måste tänka på mig själv och utesluta andra som jag tycker slösar min tid. Jag är så jävla trött på detta så jag skulle kunna spy över allt just nu! Jag är så förbannad så att jag helt har tappat min aptit när det gäller allt. Jag känner inte för att sitta här, jag känner inte för att gå ut. Jag är bara så arg på att jag ständigt ska möta på svin som inte vill annat än att jag ska må dåligt. Nu är det slut med det.

Inga kommentarer: