tisdag 4 augusti 2009

Lättnad.

Fick en kommentar från min bästa vän Josefin och det fick hela mig att lyfta och det känns som att jag kan flyga. Äntligen är det någon som står bakom mig i mitt beslut att skjuta upp skolgången ett år. Vi har gått igenom nästan samma saker och det är henne jag har vänt mig till om det är något jag mår dåligt över. Hon lyssnar och kommer alltid med så goda råd så jag vet att jag kan lita på henne med hela min själ och hjärta! Hon har alltid varit en stor del av mitt liv. Hon är den person som har hängt kvar längst av alla mina vänner. Det känns som att alla tidigare vänner har lämnat mig vid vägkanten men Josefin kom alltid brummandes och hämtade upp mig. Henne ska jag behålla tills jag dör. Jag vill begravas med henne, se när hon gifter sig och skaffar barn! Jag vill bli gudmor och jag vill hjälpa henne genom allt, likaså som hon har hjälpt mig sedan jag var tolv bast. Hon är bäst helt enkelt. Vet inte mer vad jag kan säga! I love you babe!

Inga kommentarer: