söndag 9 augusti 2009

Lite besviken..

Nu är jag i Högsjö efter en hel dag i Eskilstuna. Det var tokvarmt i hans lägenhet och jag höll på att avlida flera gånger. Som tur är så fick de upp fläkten som gjorde det en aning kyligare och det gillade jag verkligen! Eftersom att halva rummet består av fönster så går all värme rakt in. Bastu med andra ord! Nu är allt nästan klart i lägenheten och det ser så mysigt ut där. Jag ville ju sova där inatt men D ville inte och han var allmänt opepp så då var det väl bara att hålla med så åkte vi hem till Högsjö istället. Vilket jag tycker suger just nu. Jag vill utforska Eskilstuna och lära känna staden en aning. Här är vi alltid och vi gör för det mesta samma saker: när det är varmt så åker D och badar med sina vänner och jag ser på eftersom att jag aldrig brukar ha badkläder, vi kollar på film och zappar igenom varenda jävla kanal tills vi hittar något vettigt, vi är uppe sent och vi gör alltid nattpopcorn. Det börjar kännas lite enformigt och jag ville så gärna sova i hans nya lya. Där kommer han trivas finemang, likaså jag när jag kommer och hälsar på honom.

Nu menar jag inte att jag alltid har tråkigt här men när det börjar bli lite utav en rutin så tappar det stinget och man ligger bara och lökar och väntar på att något kul ska hända. Det knaske är ett tecken på att man börjar bli lite för bekväm i sitt förhållande och det bör förändras. Man måste kunna leva lite farligt och kunna hitta på busiga saker.

Nu ikväll så ska jag ha D HELT FÖR MIG SJÄLV om jag får som jag vill. Det är klart att det är kul att hans vänner är med lite då och då men blir det för ofta så har jag bara lust att åka hem.. Men det är sådant som kirrar sig med tiden. Nu ska jag lyssna på musik och hitta någon stackars sate på msn som vill underhålla mig. Tjabba!

Inga kommentarer: