onsdag 19 augusti 2009

Åh, pangtrött!

Nu har jag varit uppe i cirka tolv timmar och det är dags att hoppa i bingen snart. Jag ska upp klockan sex imorgon och åka till jobbet vid halv sju. Måste verkligen tjäna lite pengar nu när jag ska spendera tid med D i Eskilstuna. Jag måste ha råd att ta mig dit, ta mig hem osv. Sen kommer det kosta att köpa mat. Eftersom att vi är unga så kommer det säkert bara bli skräpmat. Men vi får se till att slänga ihop en nyttig måltid lite då och då.

Jag har smsat lite med min älskling nu ikväll. Jag saknar honom mer än någonsin och vill att han ska komma hem nu med en gång. Det är väldigt ensamt utan honom. Men på söndag så är han min igen. Snart är det inte lång tid kvar. Fan, jag längtar så att mitt hjärta brusar upp! Jag blir helt varm när jag skriver om det. Min underbara baby.

Nu börjar min mage värka så det är dags att ta en tablett, borsta tänderna och sedan hoppa i bingen. Det kommer bli tufft imorgon och då måste jag vara fit for fight. Skriver såklart mer imorgon när jag orkar! Tjillevippen.

Inga kommentarer: