fredag 21 augusti 2009

Jag tror jag är sjuk..


Nu sitter jag här igen. Klockan är kvart i tolv på förmiddagen och jag är hur slut som helst. Jag har sovit otroligt länge men även otroligt dåligt. Legat och hackat tänder hela natten. Ena sekunden så är det tokvarmt och andra sekunden så fryser jag min lilla rumpa av mig! Fick sova med ett tjockt täcke och en stor varmt filt över det. Det var inte speciellt kul.. Så det blev inget jobb för min del idag. Mamma sa åt mig att stanna hemma. Måste ta en ipren nu så jag vet att jag inte får tillbaka värmen/kylan. Sitter med en stor fleecetröja och en tjock filt över mig och jag har fönstret öppet och vädrar lite. Eftersom att jag har svettats så jävla mycket inatt så behövs det verkligen vädras.

Jag ser på Gossip girl, igen. Fast nu har jag inte så många avsnitt kvar. Efter det så får jag se till att hitta någon mer bra serie som jag kan gräva i mig ner medans D är på Kreta. Gud vad jag skulle vilja ligga i min bikini och sola arslet av mig just nu. Här hemma är det bara molnigt men det är ganska skönt ute ändå. Jag klagar icke!

Idag så är det en ganska speciell dag. Idag så firar jag och D åtta månader. Det kanske inte är mycket för världen men det ska bli betydligt mer än så. Vaknade av att min mobil vibrerade som bara den. Sms på ingång! I smset så stod det: 8 månader idag <33 Fan, han hann före mig! Det är jag som ska skicka gulliga sms på morgonkvisten där jag påminner honom om att vi firar ett visst antal månader men idag så var det hans tur att skina. Det enda hemska med den här dagen är att D inte är här. Hade han varit här så hade allt varit så fulländat som det bara kan bli! Fast han kommer hem i övermorgon och gissa vem som ska krama honom tills han dör.

Dags att fortsätta se på Gossip girl!

Inga kommentarer: