söndag 30 augusti 2009

Börjar snygga till lite.

Såg på Män som hatar kvinnor och jag höll på och dö. Jävlar i mig vilken otroligt bra film! Brukar kunna känna mig ganska skeptisk när det gäller svenska filmen men den där var faktiskt helt otroligt bra. Den skulle jag kunna se på flera gånger om och om igen! Historian trollbinder och handlingen gör mig samtidigt jävligt förbannad. Tänk att sådant faktiskt förekommer: att män med högre rank utnyttjar sin makt för att utpressa kvinnor. Inte på pengar utan på sexuella aktiviteter. Det är bara så jävla overkligt för mig. Fyfan säger jag bara!

Fixade en liten logga nyss och jag tycker den är helt okej. Tycker att min blogg är så jävla tråkig ibland så jag har lust att fixa till den hela tiden. Skulle vilja fixa blogg.se men jag har inte tid eller tålamod att sitta och pilla med html. Om jag hade haft det så hade jag definitivt fixat det för längesedan. Det är klart att en blogg ska vara snygg för att tilltala läsare men det är trots allt innehållet som är viktigast. Jag ska försöka bli bättre på att skriva och hitta bra ämnen att skriva om. Fast det är inte alltid så himla lätt. Lever man ett sådant händelselöst liv så är det oftast så att bloggen blir ganska tråkig.

Känner mig ganska hungrig och jag skulle behöva gå ner för att ta mig något att äta. Åt knappt en kotlett och en potatis när vi käkade lunch tidigare idag. Ska steka mig några vårrullar och trycka i mig dem som om det inte fanns någon morgondag. Magen kurrar bara mer och mer när jag skriver om hur hungrig jag är.. Det kanske är ett oerhört starkt tecken att det är dags att fixa lite krubb.

Inga kommentarer: