lördag 15 augusti 2009

Bröllop!

Klockan är halv ett och idag så blir det bröllop. Jag är så otroligt flottig just nu så jag skulle kunna dra flottet ur håret på mig och slänga det i pannan och börja steka. Hur som helst så ska jag snart hoppa in i duschen på övervåningen. Om Dennis bara kan bli klar på toa någon gång så att jag kan börja göra mig iordning någorlunda. Börjar bli lite stressad nu och jag vill ha tid på mig att bli klar och slippa stressa. Får ta och skynda på honom lite så att jag hinner duscha, raka benen och måla naglarna. Det är inte så snyggt att komma med slitet nagellack på ett bröllop då man ska se fin ut. Nu är jag VERKLIGEN stressad. Fan också!

Skitsamma. Nu går jag och bankar på dörren så att jag får komma in och duscha någon gång. Det börjar faktiskt bli brådis nu.

Inga kommentarer: