onsdag 26 augusti 2009

22:50

Sitter här i mörkret hemma hos D. Tvn är på och vi ser på John Q! En sjukt bra film om en man som vill rädda sin hjärtsjuke son genom att hålla hela sjukhuset gisslan och sedan försöker offra sitt eget liv för att rädda hans. En riktigt bra film och både jag och D sitter och njuter av hur suverän den är. Ikväll så har jag lagat köttfärssås med spaghetti och det blev skitbra. Hade i lite tacokrydda också, blev otroligt smaskens. D åt till och med två feta portioner så jag antar att han tyckte det var gott. Han sa det iallafall. Imorgon så har D sovmorgon till ett så vi kan vara uppe länge och gulla hela kvällen!

Läget känns så otroligt bra mellan mig och min grabb. Vi har kul och skrattar nästan hela tiden förutom när jag inte har ätit och blir grinig. Vi gosar och busar och jag skrattar så mycket så att jag kolar! Jag har väldigt roligt här. Nu när jag vet att jag har honom för mig själv ett tag får mig att känna mig mer avslappnad. Nu har vi verkligen lite kvalitetstid tillsammans och det känns verkligen som att det behövs. Det känns skitbra helt enkelt. När han kom hem från Grekland så kändes det i hela hjärtat att jag verkligen älskar honom och har saknat honom otroligt mycket. Ingen vettig Karolina utan Dennis. Så är det bara. Det är han som håller mig nere på jorden med båda fötterna. Han är världens bästa grabb helt enkelt!

Nu börjar John Q igen så jag ska fortsätta kika på det. Skriver någon gång när jag orkar.

Inga kommentarer: