fredag 28 augusti 2009

Fredag, i'm in love!

Rakade mitt korta på sidan idag. Mamma var så duktig så. Blev skitnöjd!

Nu är jag hemma i Katrineholm igen efter att ha varit i Eskilstuna sedan söndags. Åkte hem i tisdags för att jag skulle klippa mig men det räknas inte riktigt. Har haft en otroligt mysig vecka hemma hos D! Fast det har tyvärr blivit mycket diska och laga mat men det är ingen fara. Gick en stund på stan idag för att hitta något fint att köpa och försöka fördriva tiden medans D var i skolan men det gick bara inte. Jag gick bara och kände mig otroligt illa till mods. Jag har fan ingen aning om varför. Så jag gick hem som en liten hundvalp med svansen mellan benen. Sen kom D hem och vi gick till bussen och fick vänta ett tag innan den kom. Sen fick vi betala 18 spänn mer eftersom att busschauffören tog betalt till Äs där vi skulle byta bus. Därifrån fick vi betala 18 spänn var! Så det blev alltså 48 kr istället för 36 kr som det annars ska kosta. Fan vad irriterad jag blev.

Sen kom vi in till stan efter en evighet på bussen och mötte Tommie. D och Tommie käkade pizza medans jag åt bröd med vitlökssås. Det var riktigt smaskens. Tog en liten bit pizza också eftersom att Tommie inte orkade eller så ville han bara inte ha den. Sen gick vi till bussen för att möta upp Marcus. Vi gick till Inferno och sedan gick jag hem. Sen jag kom hme så har jag suttit här och morsan rakade sidan av håret på mig. Det blev tokbra. Nu är det bara resten av håret som ska klippas. Svinto, säger jag bara.

Nu väntar jag på att D ska komma hit. Eftersom att jag är så illa tvungen till att jobba nästa vecka så träffas vi inte förrens på onsdag kväll och det suger. Det är bara att bita ihop och le..

Inga kommentarer: