lördag 22 augusti 2009

Magont..

Det är inte bra att äta en massa friterad kyckling med ris och sedan trycka i sig en massa godis direkt efter. Nu har jag rejält ont i magen och skulle behöva lägga mig ner och vila min stackars kropp. Sitter här lagom nyduschad med glasögonen på. När jag har på mig glasögonen så får jag inte så ont i huvudet eftersom att jag slipper fokusera blicken på något. Så de underlättar som fan! Kollade runt lite på spotify nyss och hittade en brud som är sjukt bra på att sjunga. Hennes musik är väl praktiskt taget R&B men jag gillar henne skarpt! Hon heter Kristinia DeBarge och hon har den röst som jag skulle vilja ha. Jag tycker hon är sjukt duktig.

Klockan är prick nio på kvällen och jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av kvällen. Tänkte tända några ljus och sätta på en film eller läsa lite i Heroin diaries. Jag har läst ungefär 60-70 sidor änsålänge och den är sjukt bra. Det är otroligt vad mycket Nikki Sixx har överlevt med tanke på hur mycket han har knarkat. Han har tydligen dött en gång, eller var det två? Hur som helst.. Att det ska gå så långt att man ska behöva dö för att fatta att man borde sluta. Det är så ofattbart för mig. Tur att jag inte har en beroendepersonlighet. Inte vad jag har märkt änsålänge iallafall. Den enda last jag har är ciggaretter lite då och då. Annars är det lugna fisken.

Jag tänkte att jag inte skulle duscha förrens imorgon men jag kände mig så extremt äcklig! Inte duschat på ungefär fyra dagar så det var dags nu. Får duscha en gång till imorgon! Vill ju vara fräsch när bror kommer med hans lilla familj. Sen så åker jag ju till Eskilstuna. Jag känner mig alldeles pirrig och nykär på ett vis. Distans är bra när man har umgåtts nästan varje dag i åtta månader. Vi har varit ifrån varandra två veckor utan att träffas en enda dag. De veckorna har varit tuffa men nu har jag inte grinat på flera dagar. Soft!

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik och sedan kolla kläder. Det brukar jag göra när jag har tråkigt. Tjipp.

Inga kommentarer: