söndag 23 augusti 2009

Jag kan inte fatta det.


Idag så är det söndag vilket innebär att D kommer hem. Det kommer kännas så otroligt sjukt att träffa honom ikväll. Det som känns underligt är att det inte känns ett dugg som att vi är tillsammans. Vart fan kommer mina tröga tankar från? Och det är klart att vi är tillsammans. Skulle han dumpa mig medans han var i Kreta så skulle ha inte vara värt något iallafall. Men som tur är så har det inte hänt! Det kanske känns konstigt bara för att vi inte har pratat speciellt mycket under den här veckan. Vi pratadei telefon en gång i cirka tre minuter och sedan har vi bara smsat. Jag kunde inte ens minnas hur hans röst låter och det skrämmer mig verkligen.. Allt känns så jävla underligt! Jag kanske har insett att jag kan klara mig själv och inte alltid behöver en annan människa vid min sida. Men det känns bra, faktiskt!

Tänkte knalla ner till källaren snart och träna lite och sedan ta en dusch och göra en hårinpackning. Det behövs verkligen då mina hårtoppar känns som svinto lite då och då. Men på tisdag så ska jag klippa mig och det kommer bli skitbra. Det korta jag har på sidan är inte så kort längre så det måste kortas av betydligt. Sedan ska jag bara toppa resten av håret tror jag. Vill satsa på att få lite längre hår nu så det ska inte kapas på jävligt länge. Jag ska bli en långhårig skönhet. I wish!

Inga kommentarer: