fredag 14 augusti 2009

Min klänning!

Skönheten ovan gick loss på 249 riksdaler vilket jag inte tycker är speciellt dyrt för en sådan otroligt söt klänning. Den är rosa men den ser ganska gul ut på bilden. Attans mobiltelefoner, man får då aldrig en bra bild!

Ja så imorgon är det dags för bröllop. Det ska bli sjukt mysigt. Jag har aldrig varit på bröllop förr så det blir någonting nytt. Jag undrar om man får fika efter. Det vore ju fan smaskens. Sitter just nu hemma hos D medans han är i Katrineholm. Borde det inte vara tvärtom, eller? Jag bor ju trots allt där. Han repar med sitt band och jag har kollat på Tretton och Mr and Mrs Smith. Jag har varit otroligt uttråkad hela dagen. Fick hjälpa familjen Strand med att sätta upp stuprännan så jag fick pallra mig upp på taket och bli blöt om baken medans jag hakade i den förbannade rännan. Den satte sig till slut. Dessvärre är mina byxor inte fullt så mysiga nu. Men vad gör man inte för att vara snäll? Jag hatar höjder och får svindel så fort jag sitter mer än några meter upp. Jag mår illa! Usch säger jag bara.

Ikväll så ska jag umgås med D och sedan försöka få tag på Sanna. Det var så förbaskat längesedan jag träffade henne ordentligt och nu vill jag prata lite med henne. Det är sällan jag träffar vänner så jag tänkte passa på nu när D ska umgås med sina vänner. Som alltid så är de med när jag är här. Men då får jag dra till med samma grej: jag träffar mina aswell. Jag hoppas att Sanna orkar träffa mig när hon kommer hem efter något fotbollsgrej. Det löser sig minsann.

Jaha, nu ska jag vänta på att D kommer tillbaka. Jag har varit ensam i flera timmar nu och det är inte så kul som man kan tro. Jag som hatar att vara ensam. Som tur är så har Jennifer varit hemma och haft sina vänner här så jag har inte känt mig helt utstött iallafall. Det är väl tur det!

Inga kommentarer: