fredag 21 augusti 2009

Min lilla Ebba!


Det är inte bara jag och D som bör uppmärksammas idag! Lilla Ebba blir åtta månader idag. Det är så kul att jag och D blev tillsammans samma dag som min lillskit föddes. Det är två skitbra grejer som ska firas på samma dag. När Ebba fyller ett i december så kanske jag till och med får med mig D till kalas. Lilla Ebba, Andreas och Cia ska komma hit på söndag och fika innan jag ska åka till Eskilstuna. Då får jag alltså träffa min lilla tjej samma dag som D kommer hem! Det blir galant.

Ikväll så ska jag bara ligga hemma och längta tills D kommer hem. Ska nog köpa Nikki Sixx's bok Heroin Diaries på Willys. Såg den igår och ville absolut ha den. Jag har brist på bra böcker då jag har läst ut min Twilight-serie och nu väntar jag bara på att femman ska komma ut. Åh, jag längtar tills november! Då ska jag på bio och se New moon tillsammans med D. Det gäller verkligen att planera i tid! Då kanske vi kan se den i Eskilstuna. Dock vet jag inte vart det finns någon biograf där men det är sådant som märks. Jag får se till att ta en rejäl promenad runt Eskilstuna under tiden som D är i skolan. Om jag kommer vilse så får jag väl ringa honom så han får rädda mig, haha. Fast det löser sig nog, det är jag minsann säker på.

Nu ska jag kolla med mamma och se om vi ska åka och handla snart. Jag känner mig lite uttråkad och det kliar i fingrarna på mig. Jag vill ha något att göra, nu med en gång!

Inga kommentarer: