onsdag 12 augusti 2009

In Eskilstown!

Sitter just nu i Eskilstuna. Vi kollar på en dokumentär om knark. Det känns lite otippat och kanske inte så kul men det duger. Idag så har jag köpt en klänning till bröllopet. Det blev inte den jag hade tänkt mig från början men en liknande. Det är en rosa klänning med en stor sidenrosett över bröstet och sedan är det som något tylliknande material nedtill. Jag tror nog att den blir ganska bra och jag hoppas att jag passar bra i den. Jag har bara provat den lite snabbt. Hoppas den håller i en hel kväll. Köpte även ett par svarta rosettörhängen. Allt från Gina tricot, vilket är min favoritaffär! Hittade en toksnygg Rolling Stones tröja på H&M som jag ska köpa imorgon så fort jag vaknar. Jag måste ha den. Får se till att jobba nästa vecka när D åker till Grekland. Jag behöver verkligen pengar och kan inte snylta på mamma och pappa jämt och ständigt. Det är alltid skönt att få pengar som man själv har jobbat ihop.

Nu ska vi snart göra lite popcorn, glufsa i oss dom och sedan försöka sova. Bussen går 14.10 härifrån imorgon så vi måste gå upp tidigt och göra oss klara för avfärd. Det är ständigt liv utanför fönstret och jag antar att vi får ligga och svettas inatt för det går då inte att ha fönstret öppet då ljud trär in i vartenda öppet fönster och det suger. Jag kommer tyna bort.

Dags att fortsätta att se på den här värdelösa dokumentären om kokain. Vart fan tar vägen världen? Nåja.. Tjabba!

Inga kommentarer: