måndag 17 augusti 2009

En dagens-lista.

DAGENS HUMÖR:
Ganska bra med tanke på att jag är helt ensam.

DAGENS KLÄDSEL:
En BBB-tischa och strumpbyxor.

DAGENS FRISYR:

Just nu är håret blött och snuskigt.

DAGENS SMINK:

Pfft, inget.

DAGENS LÅT:
Kings of leon - Closer

DAGENS HÄNDELSE:

Jag tränade förut vilket är duktigt!

DAGENS PLANER:
Kolla på film och äta.

DAGENS SAKNAD:
Dennis såklart. Saknar fanskapet!

DAGENS SÄMSTA:
Mens/mensvärk.

DAGENS BÄSTA:
Det måste nog vara chokladflingorna i skafferiet.

DAGENS DUMMASTE:

Att jag cyklade till tandläkaren i onödan.

DAGENS ROLIGASTE:
Hm.. Det måste vara träningen.

DAGENS DROG:

Dennis, även fast han inte är här.

DAGENS FAVORIT:

Kings of leon, helt klart!

DAGENS KÖP:
Ingenting.

DAGENS VILL HA:
Min lön som jag får i slutet av veckan.

DAGENS GODIS:
Mentos och mjölkchoklad.

DAGENS ROS:

Dagens ros får Josefin utan anledning.

Inga kommentarer: