onsdag 19 augusti 2009

Nostalgiskt.

Denna bild tog Jennifer på mig i våras.
Hon tyckte jag såg så söt ut med mina små fötter.

Nu har jag klämt i mig lite paj och sett en snutt av filmen Smother. Morsan var tvungen att börja med maten så vi kollar klart på den senare, antar jag. Snart kommer pappa och bror hem från arbetet. Bror kanske sover här inatt, men det visar sig. Imorgon så är det verkligen jobb som gäller. Jag skulle vilja åka till bror i Asker och träffa lilla Ebba men jag måste verkligen få in lite pengar nu så det får vänta. Vore skönt att komma iväg lite. Inte ha någon dator nära till hands utan bara vara! Brorsans nya hus är så fint så där skulle jag vilja vara hela tiden. Dessutom så är det så jävla stort så där skulle en hel släkt kunna bo!

Resten av dagen så ska jag försöka att inte somna. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills kl sex imorgonbitti då jag ska gå upp för att jobba. Men jag tänkte att jag skulle hålla mig uppe så sover jag skitbra inatt när jag går och lägger mig.

Nu ska jag se på Gossip girl och sedan vänta på mat. Tjillevippen.

Inga kommentarer: