söndag 16 augusti 2009

Jag saknar dig.

Sitter just nu och lyssnar på Kings of Leon och jag smälter när jag hör deras låt Closer. Texten trollbinder mig och jag kan inte sluta tänka på D som är på andra sidan jorden och glassar i solen hela dagarna. Även fast han är så långt bort så känns det som att han sitter precis bredvid mig och smeker min kind och leker med mitt hår som han alltid brukar göra. Jag kan höra honom säga: vad söt du är, jag älskar dig, du skrattar så roligt. Allt sådant han brukar säga när vi umgås. Jag kan bara inte sluta tänka på honom. Eftersom att jag känner hans doft hela tiden så är det som att han verkligen är här. Han ligger och väntar på mig i sängen bakom mig och ber mig att komma och sova tillsammans med honom. Det låter som att jag får det att verka som att han är död eller att han har försvunnit men så är det inte. Jag är bara så otroligt kär i honom så att jag spricker. Hans kärlek gör mig till den lyckligaste flickan i världen och när jag först började ta kontakt med honom för snart åtta månader sedan så trodde jag aldrig att han skulle bli min. Jag känner mig otroligt lyckligt lottad som har honom i mitt liv. Det finns ingen som har stöttat mig eller drivit mig så mycket som han har. Jag kan inte göra annat än att tacka honom och älska honom helhjärtat. Min prins.

Det känns som att den här veckan kommer gå relativt fort och det tackar jag för. Imorgon så är det tandläkaren som gäller och sedan så ska jag plocka blåbär till min bror. Det blev aldrig av ikväll så det får bli imorgon istället. Sedan på tisdag fram tills fredag så ska jag jobba och tjäna ihop lite pengar. Det behövs verkligen just nu. Jag måste försöka bli lite mer sparsam och inte köpa en massa godis eller tilltugg. Det behövs egentligen inte! Jag antar att det blir så när man är tillsammans med någon. Man vill göra varje kväll till en myskväll med en massa godis och film. Jag kan ju lugnt säga att plånboken tar skada av det. Jag och D får allt ta och skärpa oss.


Jag funderar på att lägga mig tidigt ikväll. Jag orkar inte vara uppe. Jag ska till tandläkaren på eftermiddagen imorgon så det är inte bråttom med att gå upp tidigt iallafall och det känns skönt! Nu ska jag nog hitta en läsbar bok eller något liknande. Later.

Inga kommentarer: