lördag 29 augusti 2009

Lördag? Mhm..

Klockan är tjugo i elva och jag är riktigt nyvaken. Jag mår så jävla illa så det är sjukt! Känner på mig att jag kommer vara hemma hela kvällen och ligga och tycka synd om mig själv för att jag har åkt på och blivit sjuk igen. Det är fjärde gången bara det här året. Inte roligt alls! Medans nästan alla mina vänner har skitroligt på Skogsröjet ikväll så ligger jag hemma och grinar. Någon sate borde kunna offra sig och ta hand om mig, hihi. Men det är riktigt skönt att vara hemma och bara ta hand om sig själv ibland. Fast det är alltid mysigare om man har sällskap. Eftersom att både pojkvän och nästan varenda kotte jag känner ska till Skogsröjet så kan jag inte få mycket till sällskap.

Jag kanske tar tummen ur röven och läser ut Heroin Diaries eller börjar om på Twilight-böckerna. Får se till att underhålla mig någorlunda iallafall.. Det brukar alltid bli så att jag lägger mig onödigt tidigt bara för att jag har så jävla tråkigt hela tiden. Ska fråga mamma om vi kanske kan hyra en film eller något liknande. Det sulle behövas. Jag har sett varenda jävla film som vi har i det här huset. Variation, tack..

Inga kommentarer: