tisdag 25 augusti 2009

Tillbaka i Eskilstuna.

Nu är den min! Skinnjacka från Cubus 499 :-

Nu är jag tillbaka i Eskilstuna. Kom hit runt fem någon gång. Det blev ingen klippning idag eftersom att Sussie var sjuk. Tråkigt men jag hoppas att hon kryar på sig så att hon kan klippa mig någon annan dag. Jag kan ju inte gå runt med mitt svintohår hur länge som helst.
Hur som helst så har jag köpt skinnjacka nu! Tog den sista 34:an kvar som fanns på Cubus och pröjsade 499 kr. Inte speciellt dyrt och inte speciellt billigt. Det är inte riktigt skinn men hellre det än gå runt med ett dött djur. Har tyvärr en skinnjacka som jag vill sälja pga att den just är gjort av något stackars djur. Jag är inte vegitarian eller vegan eller något liknande, men jag känner mig obekväm med att gå runt med ett dött djur bara så att jag ska hålla mig varm. Det funkade way back in time men så vill jag fan inte ha det nu.
Klockan är kvart i sex och snart ska jag gå ner till Ica och handla lite mat. Bättre att laga något än att punga ut flera hundra i veckan på skräpmat. Så rik är jag icke. Dags att dra och kolla på tv. Ska bara vänta på att D ska komma ut från toaletten.. Suck!

Inga kommentarer: