måndag 10 augusti 2009

090810


Det är måndag och måndagar är nästan alltid tråkiga. Var iväg till Katrineholm ett tag idag. D's farsa skulle till läkaren så vi drog hem till mig! Drack lite läsk, jag käkade mackor och D läste Katrineholms kuriren. Det hände inte speciellt mycket med andra ord. Sedan så provade jag min och min systers "nya" Puch Maxi. Den var ganska mysig och väldigt lätt att göra. Är det automat så behöver man inte bry sig om att växla och sådana saker. Det gillar jag skarpt! Sedan så kom Bernie och hämtade upp oss. Vi åkte till Onoff och kollade på dator till D. Sedan så handlade jag läsk och popcorn på Willys. Ikväll så blir det film för fulla muggar.

Sitter i D's källare nu vilket kan bli ganska mysigt ibland. Men just nu så är det bara mörkt. Skickade precis typ tusen bilder till D's dator från min dator. Det tog tid kan jag säga. Me don't likey so mucho. Nu orkar jag inte skriva mer. Riktig bloggtorka. Tjaaabba!

Inga kommentarer: