tisdag 11 augusti 2009

Skönt som bara den!

Tog precis kontakt med en tjej här i stan som tatuerar och jag har kollat igenom hennes galleri och hon verkar vara riktigt duktig. Jag skickade en bild på min tatuering och sa vad jag var missnöjd med och hon skulle fixa allt för 100 pix. Inte dyrt alls. Med tanke på att den ska sitta på min handled tills jag dör så är det småslantar.

Problem: tatueringen är dåligt ifylld och på vissa ställen så är det inte ifyllt alls vilket gör att min hud lyser igenom och det är extremt fult. Det ska bli skönt att få det åtgärdat. E:et som då sitter i slutet av "HOPE" såklart, är snett och inte alls bra uppbyggt. Jag är verkligen glad att hon ville ta itu med min änsålänge fula tatuering.

www.mahakali.se heter hennes hemsida och där kan ni se vad hon har gjort för snygga tatueringar. Hon hade tid att ta itu med mig redan imorgon men då ska jag tyvärr till Eskilstuna. Fan, det hade varit riktigt skönt ifall jag hade fått ta itu med det så snart som möjligt. Får ta och kontakta henne igen och se vilken tid hon fick återbud imorgon.

Inga kommentarer: