måndag 24 augusti 2009

En degig måndag.

Klocckan är halv tio på kvällen och jag är helst slut. Har dessutom skitont i magen efter att ha blivit bjuden på Mcdonalds av Dennis. Vi hittade ingen pizzeria öppen här i Eskilstuna vilket är ganska skumt. Det är ändå en stor stad, borde inte resturangerna vara öppna då? Vi letade inte speciellt noga efter att hitta så många ställen att käka på men till slut så blev det gamla hederliga Mcdonalds. Imorgon så ska jag åka hem och klippa mig och sedan tillbaka för att köpa en skinnjacka jag sett på Cubus. Vill helst ha den som finns på H&M men den finns inte i min storlek och jag blir tokig. Den fanns bara i 40-42! Jävla skit säger jag bara. Kanske skulle man gå upp i vikt så att jackan sitter bra. Får helt enkelt nöja mig med den från Cubus. Den var lite lång och knasig men den blir säkert bra. Ska nog fortsätta leta imorgon efter någon fin skinnjacka. Fanns även på Gina tricot men bara i storlek 32 och 40 typ. Det gillas inte..

Hur som helst. Nu ska D ha datorn så jag får snällt flytta på min feta röv. Skriver väl förmodligen imorgon om jag har tråkigt. Dags att gå då. Tjarrå!

Inga kommentarer: