söndag 16 augusti 2009

Bättre.

Klockan är tio över sex på kvällen och jag ser på Sound of music samtidigt som jag sitter här och pickelurvar. Snart är det dags för korv med bröd och till efterätt så blir det banan i ugn! Så jävla smaskigt. Ikväll så ska jag ut och plocka blåbär. Jag brukar försöka tjäna lite pengar på det och sälja lite blåbär till folk som jag känner, familj osv. Min bror ville ha ungefär 3 liter så det ska jag försöka skrapa ihop ikväll. Det är skönt att gå ut och gå en liten bit sen så är det en sådan lugnande känsla att få vara utomhus. Fast jag får nog ta på mig en extra jacka, det börjar bli kallt ute. Det är ju trots allt mitten på augusti. Vi får hålla tummarna för att hösten, vintern och våren går fort så att nästa sommar kommer fort. Det vore mysigt. Nu är det dags för korv så bloggandet får vänta en stund. Puss!

Inga kommentarer: