söndag 27 september 2009

Min lilla sötnos!

Min busiga lilla Ebba som gör livet värt att leva! Hon får mig alltid att le som om hon vore mitt eget barn. Jag är förbaskat stolt över den där lilla pinglan. Om tre månader så blir hon ett år gammal. Tiden går bra fort!

Sitter här och klockan är inte ens tio men jag skulle kunna lägga mig och somna med en gång. Ska se på How I met your mother och sedan hoppa i sängen bums! Imorgon så ska jag försöka sysselsätta mig så mycket som det bara går. Ska träffa Arvid efter att han har slutat skolan så förhoppningsvis så hittar vi på något roligt. Sedan ska jag till pysselaffären och köpa mer material så att jag kan göra mer smycken. Letade lite på olika hemsidor för att försöka få lite inspiration och det fick jag också. Hoppas jag kan knåpa ihop något assnyggt!

Tänkte bara skriva det här inlägget och lägga in den otroligt söta bilden på Ebba och sedan bara sova. Känns som att jag skulle behöva lägga ig tidigt för en gångs skull. Även fast jag inte går i skolan eller jobbar så är det ändå jobbigt att jag har vänt på dygnet litegranna. Så bums i säng!

Inga kommentarer: