söndag 6 september 2009

Vilken hemsk söndag.

Klockan är snart två på eftermiddagen och jag är så jävla trött som man bara kan bli. Nu har jag precis slängt i mig lite mat! Det blev levergryta. I våran familj så äter vi gärna gammeldags mat som paltbröd med fläsk osv. Antar att vi har fått det från mormor och morfar samt farmor och farfar. Jag tror att mormödrar och fadrar för över mycket sådant till sina barn och barnbarn.

Ska snart knalla ut med hunden och sedan hoppa in i duschen och försöka bli lite fräschare. Jag är så jävla trött idag så jag har ingen lust att gå ut överhuvudtaget men jag är så förbannat illa tvungen. Jag skulle kunna somna direkt nu. D ringde mig klockan fem imorse och jag kom hem vid tretiden inatt så jag var i stort sätt vaken tills han ringde. Det var inte kul.. Hade verkligen behövt många timmars sömn känner jag nu. Får ta en liten tupplur innan D kommer hit senare idag. Det får jag göra efter jag har duschat.

Nu ska jag sluta snacka skit och gå ut med hunden så att jag har det gjort. Sedan ska jag duscha och lägga mig, fyfan vad skönt det ska bli. Jag älskar att gå och lägga mig när jag är helt ren och fin. Det gillas!

Inga kommentarer: