söndag 6 september 2009

Världens bästa söndag.


Jag svävar på moln, as we speak! D har precis åkt hem och trots det så är jag glad, glad att han kom hit överhuvudtaget och gjorde min söndag till den allra bästa någonsin. Han var här i ungefär en timma och vi låg och höll om varandra och pratade en hel del. Det blev mycket skratt och skoj! Jag älskar sådan spontanitet som händer lite då och då som gör en hel dag så jävla bra så att man bara vill lägga sig ner och dö av lycka! Så känner jag nu, jag skulle kunna lägga mig och dö av ren och skär lycka. Jag är så otroligt jävla kär och han är en underbar grabb. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad. Som att det här aldrig skulle kunna hända mig egentligen. Han är bara så bra!

Imorgon så är det ju dags för att fotas för leg och sedan fixa bankkort. Efter det ska jag hem, till tandläkaren, hem igen och sedan till BUP vid tre någon gång. Efter det så ska jag ta bussen till Eskilstuna och umgås med hjärtat. Tänkte att jag skulle köpa med mig en påse godis och laga en riktig brakmåltid till honom så fort jag kommer dit. Ska vara så otroligt snäll och diska och sådant också. Han låter mig vara där hur mycket jag vill så då kan jag gott och väl diska. Fast mina naglar och händer håller på att falla ihop så jag ska skaffa ett par diskhandskar!

Nu ska jag snart se på film och äta godis! Jag har sovit hela dagen så nu känner jag mig ganska pigg och glad. Fast jag antar att det blir en ganska tidig kväll iallafall. Ska till tandläkaren vid elva imorgonförmiddag och till banken innan det så jag ska vara klar vid tio då banken öppnar. Man måste ju vara effektiv!

Dags för chill. Hejrå!

Inga kommentarer: