onsdag 9 september 2009

Skoshopping.

Klockan är snart ett på förmiddagen och jag och D ska få i oss lite frukost. D håller på att diskar nu, gulljävel! Idag så ska jag åka hem. Känns jävligt sämst men jag vill vara hemma när jag är sjuk. Kommer vara svårt att sova ordentligt men jag får försöka så gott det går. Jag får träffa D antingen på fredag eller lördag. Han ska med på lilla Ebbas dop och det ska bli mysigt. Sist vi gick på något sådant tillsammans var ju i augusti när vi gick på bröllop. Då hade jag det riktigt mysigt och jag hoppas att det blir lika bra på Ebbis dop!

Mamma, pappa och syster ska komma och hämta mig sen! Vi ska till Tuna park och köpa höstskor. Thank god, säger jag bara. Det är ändå september och det är faktiskt dags för det känns det som. Har kollat in ett par med nitar men jag vet inte riktigt om jag ska ha dom eller inte. Har ju förälskat mig i ett annat par med nitar från Monki men jag känner mig tveksam när det gäller allt som har med skor att göra, så jag har en hel del funderande framför mig.

När jag har fått i mig lite frulle så ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Man känner sig inte gullig när man är sjuk direkt. Nu har D äntligen diskat några skedar så det är dags för mig att hugga in på våra chokladrispuffar. Riktigt smaskens!

Inga kommentarer: