torsdag 17 september 2009

Trötta jag..

Jag sitter hemma, klockan är tolv och jag har så ont i magen. Det är säkert bara för att jag är hungrig. Skulle ha gått till tandläkaren imorse men jag ringde och gav återbud. Kändes inte kul att åka dit med världens illamående och magont! Nejtack, säger jag. Ska snart knalla ner och göra lite frukost. Har ingen aning om vad jag vill äta. Känns som att jag skulle kunna äta vad som helst just nu men allra helst vill jag käka fil men det tror jag inte att vi har. Får nöja mig med en macka eller något liknande.

Om några timmar så ska jag ut och gå med hunden, annars händer det inte ett skit idag. Jag ska ta ut en grej som jag behöver till mitt bankkort men annars är det helt tomt. Jag som vill klä på mig snygga kläder, åka till Eskilstuna och umgås med min grabb. Men det lär ju inte hända. Jag får träffa honom imorgon om jag har tur. Men jag vill ju träffa honom nu, inte imorgon. NU!

Nu känner jag mig tjurig och så jävla trött som man kan bli. Ingen lust att prata med någon, faktiskt. Bara sitta i min ensamhet och tjura för mig själv. Det är nog det jag ska göra!

Inga kommentarer: