tisdag 8 september 2009

Fortfarande sjuk & nudelkokande.

Märks det att jag inte skäms över att lägga ut fula bilder på mig när jag är sjuk? Så är fallet. Kokar vatten till nudlar just nu. D var så otroligt gullig och köpte det åt mig när han gick och handlade för ett litet tag sedan. Kollade på Idol förut och grabben med den egenskrivna låten/bluesrösten swept me away! Han var helt otrolig. Jag hoppas, hoppas att han kommer långt! Det är sådana talanger vi behöver. Vi vill inte se samma snygga killar/tjejer med samma röst som man redan har hört. Vi vill ha lite variation! Jag ska minsann ställa upp nästa år och hoppas att jag kommer någonstans. Mitt utseende talar inte direkt för mig men jag hoppas att min röst är tillräckligt bra.

Känner mig fortfarande jävligt hängig och sjuk. Nosen rinner på som bara den och jag har snart använt hela paketet med näsdukar som morsan skickade med mig hit till Eskilstuna igår. Känns som att jag kommer få köpa betydligt mer snorpapper, vanligt toapapper river så i nosen när man snyter sig. Det gör ont och jag brukar få små sår runt näsan. Inte snyggt direkt! Vill iallafall bli friskare till helgen. Tänker inte se ut som en påse snorpapper på dopet..

Ikväll så blir det bara tv och dylikt. Orkar inte röra på mig alls. Det enda jag vill göra är att äta och umgås med grabbfan. Det är nog det jag orkar med nu! Dags att se över nudlarna. Cya!

Inga kommentarer: