tisdag 29 september 2009

Åh vilken härlig dag!

Jag känner på mig att den här dagen kommer bli riktigt kanoners! Var precis nere hos min frisör Sussi och klippte bort en massa slitet hår och hon gav mig rabatt på hundra kronor. Hon är riktigt snäll! Jag har gått till henne sedan 1999 så det är alltså tio år. Så hon känner mig ganska bra och vet hur jag vill ha mitt hår och hur jag absolut inte vill ha det.

Om ett tag så ska jag gå ner och göra mannagrynsgröt med sylt. Det är en riktigt smaskens frukost för mig som är så kräsen med vad jag ska äta på morgonen. Just nu sitter jag och dreglar på H&M's hemsida och kollar efter snygga höstplagg som jag kan köpa. Jag har pengar justn u som jag tänkte lägga på mysiga koftor nu till hösten/vintern. Jag har alltid varit snål med att köpa sådant men jag får se till att hitta några billiga och bra varianter. Tro det eller ej men jag är ganska mycket för att spara mina pengar.

Nu ska jag lyssna på Mötley Crüe och Aerosmith och snygga till på mitt rum. D kommer in till Katrineholm och möter mig och sedan åker vi till Eskilstuna tillsammans. Som sagt, den här dagen kommer bli jättebra! Det känner jag på mig. ♥

Inga kommentarer: