söndag 13 september 2009

Baby!

Åh, vilken bra söndag det här har varit och blir senare också. Nu är klockan halv fyra och jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning! Min kära grabb sov här hos mig inatt och det var underbart. Att få sova med den där idioten bredvid är det absolut bästa jag vet. Kyss på't!

Senare ikväll så ska D och hans familj hämta upp mig här i Katrineholm och sedan ska vi bege oss till Eskilstuna och sova där inatt. Det blir riktigt mysigt! Köpt lite godsaker till ikväll också. Det blir alltid en extra mysfaktor när man har något sött att dricka eller äta. Det är bara ett faktum. Bestämde mig för att pratstrejka idag, det höll i ungefär fem minuter sedan kunde jag inte hålla käften längre. Det kanske säger ganska mycket om mig som person.. Karolina = pratpratprat! Ja minsann.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen så att man luktar aningen gott iallafall. Jag tänker inte gå runt och lukta som en kyrkråtta. Någon måtta får det väl ändå vara.

Inga kommentarer: