lördag 19 september 2009

Nitade min magtröja.

Nitade en utav mina magtröjor tidigare ikväll och resultatet blev faktiskt bra om jag får säga det själv! Dock så syns det inte så jävlarns bra på bilden men det ser iallafall bra ut i verkligheten. Det är ju det som räknas!

Ikväll så har jag umgåtts med D och Marcus. Vi gick och kollade på en spelning på Inferno. Jag drog med mig Arvid, Julia och Henke också. De drog dock direkt efter spelningen var slut men vi gick också hem. Jag blev så hungrig men jag åt inte förrens grabbarna åkte hem! Tröck i mig lite pulvermos och korv, helt frivilligt. Brukar känna mig skeptisk när det gäller korv men jag orkade inte ge mig på att laga något avancerat.

Nu ikväll så ska jag bara sitta hemma och löka. Nu har vi fixat kanaler hemma så jag ska sno åt mig boxerkortet när morsan och farsan har lagt sig så jag kan se på min tv. Pappa var schysst och köpte en antenn åt mig så att jag inte har sådana jobbiga störningar hela tiden. Fast fult nog så hänger antennen i fönstret. Inte fint alltså! Jag vänjer mig säkert.

Dags att sätta igång med lökandet.

Inga kommentarer: