torsdag 10 september 2009


Haha, jag tycker den här bilden är jävligt kul!

Sitter och tar det jävligt lugnt just nu. Lyssnar på musik och konverserar med trevliga människor. Ikväll så ska jag bara äta choklad, dricka Dr.Pepper och kolla på Tru blood. Har blivit lite smått förälskad i den serien. Men tyvärr, så är den lite som Twilight vilket förstör en aning. Att hon inte kan läsa hans tankar känns lite kopierat. Men jag har bara sett ett avsnitt änsålänge. Tänkte nöta vidare ikväll.

Har ingen aning om vad som händer imorgon. D vill att jag ska följa med honom till sin mormor och morfar ute i Brevens och käka kräftor men jag vet inte om jag känner för det. Just nu så känner jag för att umgås med vänner. Får se om Arvid och Julia har lust att träffa mig. Det visar sig! Nu ska jag öppna min Pepper och slappa. Försöka lägga mig hyfsat ikväll, tror jag..

1 kommentar:

Josefin Larsson sa...

jag tycker att den är jävligt snygg bilden.